Selecteer een pagina

PORTFOLIO

KLM airfrance

Voor BrandLoyalty ontwierp ik samen met internationale studenten het winnende concept voor de Albert Heijn!                      

Een concept dat gebruik maakt van megatrends als Big Data en Personalisatie voor een gezonder, duurzamer en bewuster leven voor kinderen én ouders.                         

Het concept                   
De Kick Knack is een (design) pols wearable voor kinderen tussen de 3 en 10 jaar oud. Deze wearable is wanneer je hem ontvangt in de supermarkt een exclusieve design armband zonder functie. Het kind kan customizable ‘click-on’ features voor de armband verzamelen. Hiervoor moeten ouders verschillende producten uit de vijf verschillende categorieën van de ‘Schijf van Vijf’ aanschaffen. Wanneer de ouder uit elke categorie vijf producten koopt, krijgt het kind de mogelijkheid om een feature naar keuze uit te zoeken en te customizen. Dit concept blijft op deze manier exclusief en daarnaast helpt het de ouders (en de kinderen ) gezonder te gaan eten.

Loyalty concept ontwikkeling

Jaar 2016
Opdrachtgever Avans, KLM AirFrance